Klachtenregeling

Alle medewerkers in de praktijk willen de zorg aan onze patiënten zo goed mogelijk bieden. Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u gekregen heeft.  Als u zich niet goed geholpen voelt, aarzelt u dan niet om dit met één van ons te bespreken. Misverstanden kunnen dan worden opgehelderd en fouten kunnen worden hersteld. Wij doen er ons best voor.

Melden

U kunt uw klacht aan ons melden via dit klachtenformulier. Deze vindt u ook in de wachtkamer of via de assistentenbalie.
Wilt u het formulier zo compleet mogelijk invullen? U kunt het daarna afgeven in de praktijk, of opsturen.

Afhandeling
Nadat wij uw klachtenformulier hebben ontvangen, krijgt u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. De klachtencoördinator zal uw klacht binnen 4 weken behandelen. U krijgt volgens de afgesproken wijze antwoord op uw klacht.

Mocht uw klacht niet zijn opgelost, dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Telefoonnummer 088- 0229100 (maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur), of via www.skge.nl

Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.thuisarts.nl/klachten-over-huisarts 

Inschrijven?

Onze praktijk is geopend voor nieuwe inschrijvingen.

Nu inschrijven

Uitwisseling medische gegevens

Als u tijdens avond- nacht- of weekenduren een dokter nodig heeft, kunt u terecht bij de huisartsenpost. Het kan dan belangrijk zijn dat de dienstdoende huisarts uw medische gegevens kan bekijken. Informatie over allergieën, uw medicijnen en relevante diagnoses zijn essentieel bij het geven van goede zorg. Niet alle patiënten kennen deze informatie zelf.

Lees meer

E-consult vernieuwd

Het nieuwe systeem voor eConsulten is in gebruik genomen. Meer daarover leest u hier.